mandag 1. februar 2010

Herregud, Google News er full av Stjerner

Kanskje den mest nyttige funksjonen i Gmail for meg er hvordan du kan "stjerne" elementer for å markere at de skal komme tilbake til senere. I Google Reader, eksisterer denne funksjonen også skuespiller og er hendene ned den beste egenskap av tjenesten. I dag lagt Google News den samme funksjonen, og det er også kjempeflott. Nå har jeg aldri vært en stor fan av Google-nyheter. Faktisk, tror jeg det er ganske fælt på mange måter. Men dette er et flott tillegg. Mye som med Google Reader kan jeg nå søke gjennom Google News og plukke ut de historiene jeg ønsker å lagre for å lese senere ved å klikke på den tomme stjerne ikonet til venstre for overskriften. Enda bedre, ved hjelp av disse stjernene, er Google News faktisk i stand til å tilpasse sine nyheter overflatemateriale opplevelse for deg. Når det er nye nyheter om en overskrift du tidligere stjernet, vil Google News fet det for deg, gjør det enklere for deg å finne på en rask skanning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar