fredag 26. februar 2010

Polaris 'Ryan skjeen og Hollrr David Hegarty på incubating oppstarter i Dogpatch Labs (video)

Jeg har nylig hatt en sjanse til å stoppe ved Dogpatch Labs, San Francisco inkubator mellomrom kjøres av Polaris Venture Partners. The venture selskapet nylig eksportert sine selverklært "frathouse for geeks" konseptet til Cambridge, Massachusetts og New York, men San Francisco er der ideen startet i 2008. I utgangspunktet er Dogpatch et kjølig rom (San Francisco-plasseringen er på Pier 38) der gründere kan leie plass på skrivebordet med en haug av andre oppstart folkens. Det er lunsjene, taler og andre felles arrangementer. Og selv om den er eid av Polaris, trenger du ikke å være eller å bli en Polaris porteføljeselskap å komme i. Jeg intervjuet Polaris 'Ryan skjeen om livet på Dogpatch Labs. For en entreprenør perspektiv introduserte han meg til David Hegarty, konsernsjef i rettferdig-lanserte produktet anbefaling nettstedet Hollrr, kjent som «firkantet for produkter". (Sorry for den ustø kameraet. Jeg kjøper et stativ, før jeg en annen video, jeg sverger.) Bedrifter: Hollrr, Polaris Venture Partners Personer: David Hegarty, Ryan Spoon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar