fredag 26. februar 2010

Konkurranse! Mad Lib din favoritt nettstedets melde seg side om berømmelse, sjampo og andre premier

I går, Luke Wroblewski - Chief design architect hos Yahoo! - Skrev et blogginnlegg synge lovsanger om audiosharing nettstedet Huffduffer. Men det var ikke Huffduffer tjeneste som fikk Luke W animert, så mye som sin registreringsside. Mens de fleste nettsteder bruke et standard skjema med tekst-bokser og alternativknappene for nye registreringer, presenterer Huffduffer sine spørsmål som "Mad lib 'stiluttrykk ... "Jeg ønsker å bruke Huffduffer. Jeg vil brukernavnet være _____________ og jeg vil at passordet skal _____________. Min e-postadressen er _________. Forresten, mitt navn er ______________ og mitt nettsted er ___________ . "... som er ganske ryddig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar