onsdag 17. februar 2010

Google kjøper reMail, tiltrer grunnlegger Cselle Gmail

Google kjøpte e-post oppstart reMail og grunnlegger Gabor Cselle vil slutte seg til Gmail-teamet som produktansvarlig. reMail vil bli fjernet fra Apples App Store, men det vil fortsette å arbeide for brukere som allerede har lastet det ned. San Francisco oppstart ble inkubert ved Y Combinator og oppvokst finansiering fra Paul Buchheit og Sanjeev Singh, som jobbet på Gmail og medgrunnlegger av den nyvunne FriendFeed. Cselle avslo å kommentere ytterligere på erverv eller dens pris. Cselle skriver: «Gmail er der min besettelse med email startet som et ingeniørmessig lærling i 2004, og jeg er henrykt over å kunne komme tilbake til et sted med så mange kjente ansikter. reMail mål var reimagine mobil e-post, og jeg er stolt vi har bygget et produkt som så mange brukere finner nyttig. Likevel føler jeg som om vi har bare sett begynnelsen av hva som er mulig. Google er den beste plassen i verden å forbedre status quo på hvordan folk kommuniserer og deler informasjon. Hvis du har det som trengs for å gjøre disse endringene skjer, oppfordrer jeg deg til å nå ut og kom bli med meg. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar