onsdag 17. februar 2010

Australias Effektive Mål stenger $ 4M runde for publikum måleteknologi

Effektivt tiltak, en australsk oppstart som gjør metermålinger teknologien i stor grad brukes på andre siden av verden, har annonsert en 4 millioner dollar runde med finansiering fra Rho Ventures. "Disse nye midlene vil gjøre oss i stand til å utvide vår ledende posisjon i metermålinger og levere bedre evner til Web utgivere og annonsører," CEO Scott Julian skrev i en forberedt uttalelse. Rho partner David Carlick vil bli effektivt tiltak styre. Selskapets kunder inkluderer General Motors og Emirates Group. David Carlick, venture partner på Rho Ventures vil bli effektivt tiltak styre. Mr. Carlick har omfattende erfaring innen digitale medier og markedsføring, med tidligere styreverv inkludert Ask Jeeves, DoubleClick, International Network Services og Intermix Media (MySpace). "Vi er glade for å være involvert i denne talentfulle lag, i dette nye settet med markeder, sier Mr. Carlick. "Den globale online annonsering firmaet vokser raskt og effektivt tiltak skal gi økende validering og fremdrift for at veksten i de markedene vi betjener. Denne investeringen er en del av en bredere fortsatt innsats på Rho å støtte nye oppstarter i det nye medier space. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar