mandag 8. februar 2010

Vitamin D Video Surveillance System røyter Beta Tag Bekjentgjør Priser

Vitamin D Video har offisielt gått ut av beta, og er nå tilgjengelig i 1.0. Den grunnleggende, enkelt kamera versjon av programvaren er nå tilgjengelig gratis, mens en to-kamera-versjonen koster $ 49 og ubegrenset kameraene koster $ 199. Programvaren leter et web-basert kamera - inkludert mange populære modeller fra Linksys og D-Link - og registrerer bevegelse som det det skjer, selv varsle deg når mennesker går inn i rammen. Jeg har brukt beta i månedsvis nå med en Linksys WVC54GCA og jeg vurdere programvaren et tidlig varslingssystem for hjemmet. Siden jeg jobber opp på loftet jeg kan ikke alltid vite om jeg overfor en venn eller en fiende på døra så jeg stoler på vitamin D for å pinge når noen kommer inn i rammen. Spesielle motion sensing system også plukke opp lamper og annen aktivitet utenfor mens systemet kan også e-klipp til en postkasse når en hendelse inntreffer eller ring en klokkespill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar