mandag 22. februar 2010

Twitter Verktøyet å JustUnfollow ikke fungerer, starter Office Fight

Jeg tester ut JustUnfollow, en ny Twitter app fra Twi5. Ideen er enkel - logge på Twitter via OAuth og en liste over personer stiller opp for at du følger på Twitter, men ikke følger deg tilbake. Hvis det gjør deg sint og usikker, kan du unfollow alle eller noen av disse personene. Løp jeg gjennom min @ Arrington Twitter-konto og et par dusin mennesker dukket opp. Øverst på listen var TechCrunch ansatt David Diaz. Mocking fulgte, og ærlig var jeg skadet at noen på Team TechCrunch hadde besluttet jeg ikke var verdig en følge. Men det er et problem. @ Davidjamesdiaz følger meg, som gjør mange av de andre på listen. Vi har varslet Twi5 av feilen. Så gå å prøve dette hvis du vil, men inntil de fikse det, starter ikke noen unødvendige kamper før du dobbeltsjekke resultatene. Sjekk ut FriendOrFollow også, som synes å ha en bedre suksessrate.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar