torsdag 11. februar 2010

RIM's Twitter For BlackBerry App Er Gjennomsnittlig Best

Som en av de få BlackBerry-brukere hos TechCrunch, jeg har vært sinnsykt sjalu av mine kolleger som de teste og bruke mengde smarte programmer for iPhone og Android. Så når RIM kunngjorde at det ville være å lansere en egen Twitter-app for den mobile enheten, ble jeg ekstatisk. Jeg ventet Tweetie for BlackBerry. Denne morgenen, begynte jeg å teste ut betaversjonen av programmet, og her er mine første tanker. Lignende å Seesmic eller UberTwitter's BlackBerry programmer, funksjoner RIM's app en tidslinje over Tweets, og separate strømmer til deg @ nevner, direkte meldinger og trending emner. Du kan også se din brukerprofil og søke emner og personer. Du kan se lister over Tweets, tilhengere, og de som følger deg. Og app funksjonene integrering bit.ly å forkorte nettadresser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar