søndag 21. februar 2010

NSFW: Spille catch-up ... Eller Ceci n'est pas une kolonnen

Da jeg var på skolen, jeg nesten aldri syk dager. Dette var ikke fordi jeg likte å gå på skolen - jeg virkelig ikke. Snarere var det fordi jeg visste nøyaktig hva som ville skje hvis jeg turte å hoppe over en dag med klasser. A duck skulle liksom komme inn i skolens spisesal. Eller en eksplosjon ville ødelegge det kjemi lab. Eller to av mine lærere ville være fanget sex . Eller noen ville dø. Den konkrete hendelsen er ikke viktig, poenget er at jeg kan garantere at en dag bestemte jeg meg for å hoppe skolen ville være den dagen noe ekstraordinært skulle skje. Noe som alle mine venner ville være å snakke om for resten av året, mens jeg ble igjen for å sitte og sulk over å ha fått med seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar