fredag 12. februar 2010

Macworld funksjonen hendelse: Topp 10 ting Apple må håndtere

Apple-ekspert John Gruber er en vanlig leser for meg helt siden han kalte en av mine Skifer artiklene "avskyelig" i 2003. Det er typisk Gruber. På sin whimsically kalt blogg Daring Fireball, kombinerer Gruber solid teknisk kunnskap som kjører ett lag dypere enn de fleste journalister, pluss en entertainingly cranky holdning, samt muligheten til å skrive tydelig om tekniske problemer på en måte som er tilgjengelig for et bredere publikum enn Slashdot eller Tom's Hardware. Gruber kan være forferdelig galt noen ganger, men selv når han er banket hjem grunnene til at det ikke er mulig Apple vil bytte til Intel-prosessorene, er hans resonnementer verdt å lese. Fredag ettermiddag kl 4:30 Stillehavet på Macworld her på San Franciscos Moscone Center, vil Gruber ta til scenen for å snakke gjennom sin liste over "The Gruber 10: Apples Topp Issues." Vi blogg det i tilfelle du ikke kan komme. Men hvis du er i området, kan du komme inn i snakke gratis ved å registrere med reklamen koden GRUBER. Et par av Macworld deltakere fortalte meg at de tvilte på at Apple ville tillatt dette snakket, eller ville de samtykker til David Pogue konstant ribbing av Steve Jobs på torsdag, hadde selskapet forble i sitt ankerfeste leietaker posisjon for konferansen. Jeg er ikke sikker på det, fordi jeg aldri har hatt grunn til å dekke Macworld før han VentureBeat fjor vår. Hva tror du: Har det vært lignende kritiske-of-Apple-arrangementer på Macworlds fortid? [Foto: Flickr / lonelysandwich]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar