torsdag 18. februar 2010

Intergi lar annonsører målrette storviltjegere publikum på Internett

Intergi har stilt vokst sitt nettverk av online spill utviklere og utgivere til 60 millioner unike månedlige besøkende. Og i dag er å legge et annet 4,3 millioner for å nå sine som registrerer seg Jagex Game Studio, til utgiveren av treffet spillet RuneScape, representere selskapet på en eksklusiv basis til annonsører i Nord-Amerika. Deerfield, Fla-basert Intergi representerer spillutviklere og utgivere til annonsører som ønsker å målrette lukrative online spillere, som i RuneScape tilfelle er hovedsakelig 14-åring til 24 år gamle menn. Jayson Dubin, konsernsjef i Intergi, grunnla selskapet i april 2007 med $ 800.000 i finansiering fra engler. Nå har selskapet blitt en stor aggregator av spillet innhold, representerer store spillet selskaper som Sony Online Entertainment, Ubisoft, Activision Blizzard, Nexon, og Gamers First. Selskapet er lønnsomt og vokste inntektene 100 prosent det siste året til tross for nedgangstider. Selskapet representerer bare 30 nettsteder og når rundt 1500 til sammen. Det er ganske god vekst for en oppstart som konkurrerer i riket av store selskaper som gjør dette i andre sektorer som Burst's Giant Realm, GamerDNA, Gorilla Nation, IGN, GameSpot og Betawave. Intergi har 19 ansatte. I de kommende månedene vil Intergi lansere en video plattform og syndikering plattform. Vennligst sjekk ut våre GamesBeat @ GDC executive spillet konferanse på Game Developers Conference 10. mars. Og hvis du er et spill entreprenør, bør du vurdere å skrive inn Who's Got Game konkurranse for beste spillet oppstart. Finalistene vil gå opp på scenen på GamesBeat @ GDC.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar