onsdag 17. februar 2010

Hollrr Tar firkantet's Badge strategi, Pins Det sosiale Product Discovery

Løftet av sosiale anbefaling områder har vært forlokkende for år. What's not to like? Venner dele pene produkter og tjenester med hverandre, og online-forhandlere å selge flere ting i prosessen. Men tross denne appellen, det ennå ikke finnes noen anbefaling tjenester som har rammet kritisk masse. I dag, en ung oppstart kalt Hollrr lanserer noen funksjoner som den håper vil hjelpe det sprekk sosiale produktet anbefaling mutteren. Grunnlegger og administrerende direktør David Hegarty, som tidligere arbeidet med Corporate Strategy for Microsoft's cloud tjenester, sier at de fleste sosiale anbefaling nettsteder don ' t virkelig vurdere hvorfor folk er motivert til å dele et produkt eller en tjeneste med sine venner. Hollrr teori er at det er en bestemt type person som virkelig liker å anbefale ting til sine venner - de kunne være interessert i å forlate bjeffe og Amazon anmeldelser, hadde det ikke vært for det faktum at deres tanker vil trolig være begravd under et par dusin andre vurderinger (hvor ingen av deres venner ville se dem).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar