tirsdag 9. februar 2010

Et stort bord i Super Bowl-annonser rangeres etter resultater på nettet

Gomez er en divisjon av Compuware som gjør nettstedet prestasjonsmåling for bedrifter. Som meg, de liker å hamre det punkt at en langsom nettsted mister mye av virksomheten. Faktisk sier 78 prosent av forbrukerne i undersøkelsen Gomez de har byttet til en konkurrents nettsted fordi området de ønsket var for treg. Med det i tankene, har studert det siste søndag Gomez hjemmesidene til hvert selskap med en Super Bowl-annonse som deres reklamefilmer løp. Selskapets resultat rangeringer er sammensatt av fire statistikk: USA Today's Admeter populære rangering, Time Magazine's ekspert rangering, pluss to Gomez nettsted rangeringer, svartid og tilgjengelighet. Snickers og HomeAway aced testen, hjulpet av høye USA Today score og rask nettside responstid. Hyundai Sonata annonse som sammenlignet bilen til sonater av Mozart og Schubert ferdig sist, grunnet lav score fra USA Today og tid for kreativitet sine, pluss middelmådig nettsted ytelse. Doritos 'nettsted var etternøler på ytelsen, tar nesten 5 sekunder til å svare i nettleseren tester. Tilbake-knappen! Klikk på tabellen bildet for full størrelse 1650 x 1836 pixel versjon. Eller du kan bla gjennom oppføringene på Gomez 'wesbite.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar