onsdag 10. februar 2010

AOLs Surphace Goes Selvbetjening Med private beta av S4

Surphace, tidligere kalt Sphere er et utmerket verktøy for bloggere og andre utgivere å legge relatert innhold til sine artikler og innlegg. Selskapet, som ble kjøpt opp av AOL i 2008, har nå lansert S4, et selv tjene produkt som gir mindre steder evnen til å bruke Surphace mer avanserte funksjoner. Mer enn 2 milliarder artikler per måned bring in Surphace innhold, sier administrerende direktør Josh Guttman . Hittil har bare de største utgiverne kunne skreddersy typer relatert innhold koblinger, samt utseendet av Surphace widgeten. Små steder måtte følge med en standard pop-up Surphace widget som hadde liten fleksibilitet i forhold til innhold og utforming. Nå kan nettsteder uansett størrelse tilpasse størrelsen, grensesnitt og typer og mengde innhold som Surphace trekker inn innlegg. Resultatet, sier Surphace er høyere leserens engasjement. Les videre for mer informasjon og en up koden:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar