torsdag 25. mars 2010

Kjære AT & T, I Want Your 3G MicroCell! For Free.

Kjære AT & T, Ja, det er meg. Igjen. Men i dag, heller enn bare bitching om tjenesten din, jeg har en løsning for deg. Faktisk er det så opplagt, og gir så mye mening, at jeg ikke kan tro du ikke tenke på det. Så skal jeg hjelpe deg. Dag kunngjort du den landsomfattende utrulling planene for den nye 3G MicroCell produkt. That's great. Det høres ut som en god løsning for de kundene som har dårlig mottak i deres hjem eller arbeidsmiljøer. Jeg vet mange av disse kundene. Faktisk omtrent alle jeg kjenner i San Francisco og New York som har AT & T-tjenesten er en av kundene. Faktisk, jeg er en av disse kundene. Så ja, jeg vil ha denne enheten. Men så så jeg har betalt deg omtrent $ 100-en-måned i flere år nå, tror jeg det er bare rettferdig at du betaler for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar