torsdag 25. mars 2010

Great Moments I PR, Part 349

Vi holder å si PR-bransjen trenger seriøs behandling (noen av våre artikler er oppført på slutten av dette innlegget). Her er et annet eksempel på nær konstant underholdning vi får fra profesjonelle PR. Vi er ute av pithy titler. Fra nå av får vi bare tall dem. Det ene var en hyggelig velkomst e-post til vårt nyeste leie, Evelyn Rusli. Det er en normal pitch e-post fra en normal PR fast. Den morsomme delen er kjeden under banen, der avsender har glemt å slette intern diskusjon om hvordan å kaste oss. De gikk med "typiske TechCrunch e-formatet" med en vri: "gå med mer av det sosiale nettverket aspektet. Jeg lurer ofte på om PR-firmaer selv teste de produktene de shill. Jeg er ganske sikker på at mesteparten av tiden de ikke. Takk, PR Flack # 1, for denne korte øyeblikk av lettsinn i en ellers hektisk dag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar