torsdag 4. mars 2010

Yahoo konsernsjef Calls AOL A "Mini Yahoo," Definerer Patchwork Strategi for suksess

Yahoo CEO Carol Bartz fortsatte å snakke om Yahoo's regrupperte strategi på et reklamebransjen konferanse tidligere denne uken. Hun rørte på emnene vi dekket i innlegget vårt forrige uke, Steady, Efficient nedgang på Yahoo. Nærmere bestemt er hun regner med en bedring i økonomien for å drive Yahoo vekst, og hun hevder å ha gjort betydelige fremskritt innen vise reklame redskaper, målretting og analyse. "Folk har fortsatt å vise merkevaren sin på en mer beskrivende måte enn bare søkeord," Hun fortalte Advertising Age. På spørsmål om Yahoo var annerledes fra AOL, svarte hun "Generelt er det ikke annerledes, vi bare mye større. Faktum i saken er, hva de prøver å gjøre på AOL - og Jeg skal ikke snakke for AOL, de er svært dyktige til å snakke for seg selv - men jeg tror det er som en mini Yahoo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar