torsdag 25. mars 2010

Utgivere In A Tizzy over New iPad Inntekt Muligheter

Hvis det er én ting å sette en fjær i trinn utgivere i sommer og gi dem litt mer fart å initiere sommer timer og "komme vekk fra kjas og mas i byen" ved at deres sjåfør ta dem til huset sitt på Hamptons, det er iPad. Er det noe denne saken ikke kan gjøre? Absolutt ikke, fordi utgiverne er flokker til det i hopetall i et forsøk på å redde sitt fallende opplag tall. Nemlig, er mutteren av denne historien at Wall Street Journal vil koste $ 17.99 i måneden på iPad, betydelige besparelser over $ 2 cover pris. Dette abonnementet vil trolig omfatte alle grafikk og layout som gjør Journal berømte samt annonser - mange dyre, søte annonser. For eksempel "Unilever, Toyota Motor, Fidelity Investments" betaler Time magazine $ 200.000 for åtte vise annonser i iPages av Time magazine. Det er åtte saker, tenke deg, som bryter ned til $ 25000 et problem. $ 25,000 var trolig den frisyren budsjett for annonsen ansatte ved Time Inc. Hvordan kan de kjøpe en Ski-doo for deres neste Vail tur med så mye penger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar