tirsdag 23. mars 2010

Oppfordre business-brukere, beefs Twitter opp forfatterverktøy, kutt søppel

Twitter er rengjøring seg opp og slutt å legge til noen funksjoner for å lokke flere profesjonelle brukere. I dag er selskapet sa at det hadde redusert spammy tweets til om lag 1 prosent av den totale strømmen. De inneholder lenker til phishing eller malware steder, duplisere tweets som er lagt igjen og igjen, og kontoer som mistenkelig følge og unfollow andre kontoer for å få oppmerksomhet. Selskapet har vært trapper opp innsatsen for å slå ned, øker størrelsen på sin tillit og trygghet teamet til 22 ansatte. Det er en viktig oppgave som selskapet forbereder å lansere en reklame plattform - markedsførere og utgivere vil ønske å bevise at ekte mennesker, ikke roboter eller spammere, mottar meldingene. Samtidig er selskapet forbereder seg til slutt ut en serie av kommersielle funksjoner og analyser til kundene. I det som synes å være begynnelsen på en rulle ut, startet Salesforce bruke en tweet authoring funksjon i dag. Det lar bedrifter som har flere ansatte administrere sine Twitter-kontoer egenskap tweets til forskjellige personer. Salesforce har seks personer håndtering sitt primære konto, så det er viktig for selskapets PR, markedsføring og kundebehandling lag å vite hvem som har vært å kommunisere hva. Tags: Social Media, spam Selskaper: Twitter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar