tirsdag 2. mars 2010
Ja folkens, er det tid for embargoer II - The Sequel
Det er ingen hemmelighet TechCrunch, som alle medier har en kjærlighet hat forhold til PR-bransjen. Ta fyren som nettopp ringte meg. "Hei, mitt navn er Rob, jeg vil fortelle deg om en nyhetsartikkel. OH REALLY? Hva om du sier hvor du er fra første? Men går videre ... Du husker den videoen vi postet i helgen om en annen kjedelig irritasjonsmoment: boikotten. Det satirisk video kjennetegnet faktisk ble opprettet av TechCrunch Europa Contributing Editor Steve O'Hear, (@ sohear) som har form i denne filmaking virksomhet, har regissert en ekte dokumentar, In Search Of The Valley. Steve bygger opp en fin linje i disse filmene gjenskape samtaler mellom PR fagpersoner og bloggere / journalister. Vi bare håper han ikke blir kjøpt opp av Hollywood eller vi må plassere en etterlysning. Her er embargoer II.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar