onsdag 17. mars 2010

3DCoche, utvidet virkelighet bil plassering påminnelse - hvorfor ikke?

Hvis du er noe som meg, du konsekvent glemme hvor og når du parkerte bilen. Jeg har kalt slep selskaper mer enn én gang for å se om de tok bilen min, når det faktisk var jeg bare en gate ved i minnet mitt. Jeg kunne trolig bruke denne lille app vi bare fikk i vår tips-boksen, kalt 3DCoche eller Car Finder AR, avhengig av om du snakker spansk eller ikke. Det er enkelt nok: du lagrer bilens posisjon når du parkerer, og det også notater tiden - da kan du dra opp kameraet vise og se bilens plassering overlegg på bildet. Jeg er ikke sikker på hvordan den håndterer over havet, og Kurset vil det ikke fungere i underjordiske parkeringsplasser, men om som meg at du har fått billetter fra å ha ingen åndsnærværelse, kan det være en god investering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar