tirsdag 24. november 2009

In Time For The Holiday Detaljhandel Frenzy, Lucky Magazine Makes redaksjonelle valg Shoppable

Som moteblader, er som Vogue, prøver å etablere levedyktige digitale strategier, er Lucky Magazine gjør sin første venture i e-handel verden med lanseringen av et online detaljhandel nettsted. Samarbeider med lojalitet shopping teknologi oppstart Mall Networks, er Lucky bølgende ut en endelig nettsted som gjør redaksjonelt hakke "shoppable." Området vil inneholde daglige redaksjonelle hakke på klær, tilbehør og skjønnhetsprodukter. Brukerne kan deretter kjøpe hakke på ulike detaljhandel steder. Du kan filtrere resultatene etter kategori, designer, prisklasse og lagre. Brukere kan dele produktene til Facebook, Twitter og lagre noen produkter til en Amazon Wish List. Nettstedet fungerer også som en sammenligning handel mellom handelsmenn, og har nesten 100.000 ulike mote elementer fra mer enn 450 merker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar