tirsdag 24. november 2009

Email Of The Week: CarAndDriver lanserer Fet Online Link Farm Strategi

Vi lovet vi skulle begynne å publisere noen av de mer underholdende e-postene vi får i innboksen vår i det sannsynligvis latterlig håper at offentlig shaming folk kan faktisk redusere strømmen av disse absurde meldingene. Et par uker siden hadde vi lagt ut en herjet e skrevet av en leser søker juridisk hjelp (se Nei, ikke Sue Facebook. Ja, får en ny kjæreste). Nå har vi en annen. Hachette Filipacchi Media, som utgir bemerkelsesverdige magasiner som Elle, Car and Driver og Road & Track, ønsker litt hjelp med sine søkemotorrangeringer. Selskapets Digital Outreach Coordinator, Automotive Group sendte oss en e-post fortelle oss hvor mye de elsket en nylig CrunchGear post om Ford. De tilbød å "koble til ditt webområde på våre Microblogs å forbedre PageRank." Hey, great! Vi elsker links. Men denne linken krever litt tilbakebetalingstid. De vil at vi skal koble to sider på CarAndDriver.com til ankeret teksten "Ford Kjøretøy Kjøper Guide og / eller Ford Flex Buying Guide."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar