onsdag 24. juni 2009

PubMatic Lanserer Dynamic Ad Pris prediksjon Tool

Med prissetting fra annonsenettverk endrer seg hele tiden, utgivere ikke bare å holde en puls på inntekter fra visninger, men også på hvilke annonseringsnettverk leverer den beste verdi. Faktisk utgivere kan ha stor nytte av diversifisering i dette dynamiske miljøet. PubMatic, en online annonseoptimalisering service og TechCrunch 40 selskapet lanserer et nytt produkt, Ad Pris prediksjon, som tilsvarer den optimale annonseringsnettverk med hver annonsevisning i sanntid funksjonalitet. Ad Pris prediksjon algoritme er utviklet ved hjelp av data som samles inn av PubMatic annonse optimaliseringstjeneste for de siste tre årene. Selskapet behandler mer enn 100.000 data transaksjoner per sekund gjennom annonser for 6000 publishing kunder, og har brukt denne informasjonen til sin teknologi for å muliggjøre sanntids prosessering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar