mandag 29. juni 2009
YouTube Slik forstand Release handlingsfremmende sjablonger, Lar Tilknytte Off-Site
I morgen, YouTube skal frigi en meget viktig tillegg til sin suite annonseringsformål produkter, og den har potensial til å ha en stor innvirkning for politikere, merker og veldedighetsorganisasjoner likt. Den morsomme ting du antakelig syntes det var allerede der ute. Produktet offisielle navn er handlingsfremmende Overlegg, og det er omtrent like enkelt som annonser kommer: det er en semi-transparent pop-up som kobler brukere til en nettside du velger. For eksempel kunne jeg plassere et overlegg på en TechCrunch video invitere brukere til å besøke tilsvarende innlegg vi skrev om det. Ja, det er så enkelt. Det er vanskelig å tro, men du har aldri vært i stand til å gjøre dette på YouTube før nå. Hvis du noen gang ønsket å trekke brukere ser på at YouTube-videoen til et annet nettsted, du har å inkludere det som en kobling i sammendraget på høyre side av siden, som de fleste overser allikevel. Brukere kan inneholde lenker i merknadene, men bare til andre YouTube-videoer. Tenk tilbake til president Obama landemerke valgkampen, som ble hjulpet på ingen liten del av hans YouTube tilstedeværelse. Hvis han noen gang ønsket å lede besøkende til en av hans kampanje hjemmesider, han vil måtte be besøkende angir hans webadressen manuelt. Det er et ganske stort hinder for å overvinne. Dette blir kvitt den.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar