tirsdag 28. juli 2009
Ny Twitter hjemmeside legger søk på sitt hjerte
Twitter bare debuterte sin nye hjemmeside, putting søk front og senter. Dette spiller til selskapets voksende styrke i å gi en følelse av (eller selge annonser om) hva som skjer nå i et gitt tema. Tendensrapporten emner få lagt push til fronten med tre kategorier for å se hva som er blitt populært i siste minutt, dag eller uke. Selskapet fjerner mye av forklaringen på hjemmesiden og i stedet stillinger Twitter som en tjeneste for unearthing hva som er relevant nå. Fra medgrunnlegger Biz Stone: Definere en "tweet" for den uinnvidde, og forklarer hvordan du oppretter en konto som ikke appellerer til alle. "Hvorfor skulle jeg ønske å gjøre det?" Er en vanlig reaksjon. Men demonstrere makt Twitter som et funn motor for det som skjer nå gjennom vårt Search og Trender ofte vekker en følelse av rart som uunngåelig fører til en mye mer overbevisende spørsmålet "Hvordan kan jeg bli med?" Twitter også redesignet sine søkesider, men resultatene er likevel organisert av tidsstempel og ikke relevansen eller popularitet. Stone er ganske tydelig at han ønsker å forbedre: Vi har masse arbeid å gjøre når det gjelder kvaliteten på våre søkeresultater og trend analyse men repositioning produkt å fokusere mer på funnet er et viktig første skritt i å presentere Twitter til et bredere publikum av folk rundt om i verden som er ivrig å starte arbeidet med nye mennesker, ideer, meninger, hendelser og informasjonskilder.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar