onsdag 29. juli 2009

Bartz På Bing Søk Deal: "Alle vil ha et reelt alternativ." (Live Notes)

Microsoft og Yahoo kunngjorde sitt søk partnerskap i morges. I et nøtteskall, Microsoft vil strømmen søketeknologi for begge selskaper, mens Yahoo vil overta annonsen salg. Her er mine notater fra denne morgenen er Yahoo-Microsoft konferansesamtale: Carol Bartz: Dette er en stor dag for Yahoo. Et spill veksler. fordeler for Yahoo. halvparten av alle Internett-brukere kommer til oss, men står overfor en formidabel konkurrent i søket. aksje investeringer bekostning å skalere markedet. Vår visjon er å være midtpunktet for menneskers liv online. Vi må gjøre det ved å jobbe på våre egne egenskaper eller samarbeide med andre som Microsoft. Dekker bare søke og søke annonsering virksomhet. Self-tjener annonsering vil gå gjennom Ad Center. Yahoo vil fortsette å integrere søk i dens egenskaper men back-end teknologier vil bli drevet av Bing. Hva denne avtale som gjelder er skalaen. Annonsører som ønsker et alternativ som er målestokken. Alle vil ha et reelt alternativ og annonsørene er ikke annerledes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar