tirsdag 26. januar 2010

Zulily lanserer medlemmer bare besparelser for moms

Zulily er et medlemmene bare nettsted hvor mødre kan finne nedsatte klær, møbler og leker for barna sine. Selskapet tjente NOK 4.6 millioner i støtte forrige måned, og nå sitt nettsted er live og klar til å tilby besparelser. Seattle-baserte Zulily tar den "privat salg" modell fra nettsteder som Gilt Groupe og Rue La La, der medlemmene får bratte rabatter på moten. Da jeg snakket med co-gründer og konsernsjef Darrell Craven i desember, fortalte han meg en modell som er fornuftig for å nå moms, fordi det er mange mellomtoner og high-end boutique butikker tilbyr disse produktene som ønsker å selge til en bredere publikum. Zulily første salg Utvalgte produkter fra miljøvennlige klær selskap Origany, med rabatter på opptil 55 prosent. Andre tidlige salg partnere inkluderer Lex Modern and Baby Nei. Hvert salg er ment å vare 72 timer, men leverer kan kjøre ut tidligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar