søndag 31. januar 2010

NSFW: Guest Post! Fem grunner iPad vil blah blah blah tenne

Spaltist's Merk: I litt under 24 timer, må jeg sende den endelige manuskriptet til min neste bok. Min opprinnelige fristen - 1. januar - seilte forbi uker siden, som gjorde en-ukes forlengelse jeg tildelt meg selv på grunnlag av at ingen gjør noe arbeid i den første uken av året. Dette siste frist, er imidlertid urokkelig: advokater og redaktører og typografene og proof-lesere står ved; tingen må skrives på et tidspunkt. Jeg har ikke sovet på flere dager, er mitt blod en 80:20 Koffein: Provigil blanding og jeg kan ikke føle fingrene mine. Jeg tror det jeg prøver å si er at jeg ikke har tid til å skrive denne uken kolonnen. Og likevel, jeg har fortsatt kontrakt med TechCrunch - en som er intet mindre bindende eller rettskraftig enn den jeg har med forleggeren min . Med krok eller crook, 1000 ord må vises i dette rommet. Jeg kort vurdert å outsource denne uken kolonnen til India - eller kanskje ansette noen indianere på H1Bs her, jeg samler det er fremtiden. Men så husket jeg at ansette folk koster penger. Neste Jeg tenkte å spørre en av mine journalist venner å ta over for uken, men det er alltid fare for at de vil bli bedre på jobben enn meg, og jeg finner meg selv arbeidsledig. Igjen. Jeg trengte en løsning som a) fyller mellomrom, b) er gratis og c) er usannsynlig å sette meg ut av en jobb. Og det er da det slo meg - jeg skal bestille en Gjest Innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar