onsdag 27. januar 2010

Den iPad Vs. The Kindle: Hvordan bør Amazon Svare?

Editor's note: Denne gjest innlegg skrevet av Joff Redfern. Redfern er medgrunnlegger av FlattenMe.com, et nettsted for å lage tilpassede storybooks. Han var tidligere en Vice President of Product på Yahoo, der han klarte Yahoo Buzz og verktøylinjen. I'ma siste Kindle fan gutt. Jeg liker øyeblikkelig tilgang til jord-vennlig bøker, papir-lignende skjerm og måten den passer i hånden som en paperback. Jeg har også dypt beundret skarphet av tenne-visjonen "noen bok, alle språk, i minutter. Men med Apples iPad kunngjøring spillefeltet der tenne konkurrerer turnus og nedbrytende teknologien i seg selv blir forstyrret. Hvis jeg skulle kjøre tenne Jeg vil besvare dette spørsmålet i dag: "Er vi innovative publisering eller underholdningsindustrien?" Er tenne bare for meg å lese underholdning, eller er det for å se, lytte, spilling, surfing, dele bilder og kommunisere med venner og familie også? Til syvende og sist svaret er formet av forbrukernes preferanse, konkurrenter og tid målt i år. Som et produkt fyr dette er et veldig interessant spørsmål for å prøve å rakne-banen som skulle Amazon velge?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar