onsdag 27. januar 2010

Den iPad er som Holding fremtiden. Men bare fordi jeg ble uteksaminert fra iPhone School.

Når iPhone først ble lansert i 2007 var jeg sikker på at jeg ikke kommer til å kjøpe et. Da jeg spilte med én. 15 minutter senere ble jeg $ 600 fattigere. Det var uten tvil den beste teknikken kjøpet jeg noensinne har gjort. Etter at Apple hendelsen i dag, fikk jeg sjansen til å spille med den nye iPad for mye tid. My takeaway? Saken er vakker og rask. Virkelig rask. Hvis du får unnskylde meg overdrive, føltes det som jeg holdt fremtiden. Men er det en må-ha? Det er et komplisert spørsmål. Rask og skitten svaret er: for mange mennesker, akkurat nå, nei. I motsetning til iPhone, som fylte et allerede veletablert trenger (fasttelefon behandling), er det ingen andre trenger iPad fyllinger. Det vil si, med mindre du en iPhone eller iPod touch bruker. Hvis det er tilfelle, ikke fylle iPad et par behov - det er den beste måten å bruke programmer, og enda viktigere, den beste måten å surfe på nettet i en stil som er sannsynlig din foretrukne metode: ved å berøre den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar