mandag 31. august 2009

Facebook revamps deling som brukere aksje 1 million små biter av innholdet i uken

Facebook fornyet sitt design for å dele innhold av andre nettsteder som selskapet presser brukerne til aktivt å distribuere linker og videoer gjennom sosiale nettverk. Oppdateringen er en liten forbedring i løpet av de eldste: design er renere og gir mer plass til innholdet du re deling. Lignende å komponere en privat Facebook melding, inkorporerer deler vindu et miniatyrbilde av innhold og ber deg om å legge til en kommentar. Det er fremdeles en tad langsom og noen ganger trekker opp en unøyaktig øyeblikksbilde. Likevel har Facebook deling andre ikke. Du kan dele et element privat med noen venner eller åpne den opp for hele nettverket. Facebook prøver å oppstart deler for å gjøre sitt annonsenettverk rikere og å samle så mye data som mulig for å bygge ut sitt nye søkefunksjonalitet. Brukere som allerede dele mer enn 1 milliard deler av innholdet i uken på området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar