fredag 30. oktober 2009

Smartphone Showdown: iPhone 3GS vs Motorola Droid

Hvis sprøytenarkoman skulle bli trodd, er Motorola DROID stykket de motstand av den mobile verden, det endelige etableringen sendt ned etter den store Smartphone på himmelen å kvitte oss med vår byrde. Det ville forberede frokost omgående hver morgen, tuck deg i natten, og kanskje - bare kanskje - banke iPhone ned et hakk eller to. Beginning om en uke før lanseringen (hovedsakelig på grunn av Verizon er utrolig intens markedsføringskampanje) Jeg begynte å få samtaler og tweets fra venner og kolleger spør om Droid. De hadde alltid to spørsmål: det første ville bli noe sånt som "Hva synes du om Droid?", Etterfulgt av "Vil du anbefale det over iPhone? Samme spørsmålene hver .. og .. hver .. tid. Jeg har brukt den Droid som min primære telefonen for et par dager nå, og jeg tror jeg endelig klare til å besvare dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar