torsdag 29. oktober 2009

Offerpal treff mer enn 160 millioner forbrukere med spesialtilbud

Offerpal har stilt bygget et spesialtilbud imperium. På sine to-års jubileum, er selskapet annonserer at den har gitt mer enn 730 milliard virtuelle poeng til 160 millioner forbrukere. Offerpal hjelper utgivere på Facebook, spill plattformer og virtuelle verdener for å tjene penger på sine programmer. Heller enn å selge til forbrukere, gir det dem et alternativ betalingssystem via spesielle tilbud, som er annonser for eksempel spørreundersøkelser eller kredittkort avtaler. For å få virtuelle poeng at de kan bruke i et spill, brukerne fylle ut en undersøkelse. Annonsørene betaler Offerpal for hvert fullstendig oversikt og Offerpal deler inntektene med app utgiveren. Så langt, Fremont, California-basert Offerpal har registrert seg mer enn 2000 utgivere. Offerpay har også laget en nøkkelferdige betaling plattform som nå makter millioner transaksjoner per måned. Det har betalingsmåter i 190 land og har i mer enn 80 land. Offerpal først lansert sin plattform i oktober 2007, på Facebook app (fluff) venner, et virtuelt kjæledyr spill. Nå konkurrerer med Gambit og Adknowledge Super Rewards plattform. Nå app, eid av Social Gaming Network, har generert betydelige inntekter takket være Offerpal. Selskapet har lagt til en testing program, en måte å bekjempe virtuelle currenc svindel, og samarbeider med selskaper som IMVU og Tapjoy. Offerpal planlegger å rulle ut flere forsterkninger til plattformen gjennom 2010. I februar reiste selskapet 15 millioner dollar i en ny runde med finansiering. Tidligere har hevet det $ 5 millioner i 2007. Investorer inkluderer Interwest Capital, North Bridge Venture Partners, og DE Shaw Ventures.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar