tirsdag 1. september 2009
Lokale Bunny lar bedrifter automatisere Twitter svar for begivenheter
Twitter har lenge vært tenkt som en potensiell gullgruve for kundeforhold tjenester. Det bryter ned barrierene mellom bedriftens ansatte og en kunde i tilfelle de har spørsmål eller hvis noe går galt. Men mye av tiden, kan disse spørsmålene overlapper hverandre eller være repetitiv. Boulder, Colorado-baserte selskapet Lokal Bunny har bygget et automatisk svar system på Twitter der brukerne kan teksten en konto med søkeord og få automatiske responser. I dag ga det en versjon som er tidssensitiv og utformet for å fremme hendelser. For eksempel, hvis du er en av de tusenvis av mennesker synkende on Black Rock City denne uken for Burning Man, og du vil vite hva som skjer i dag, kan du teksten "Hendelser" til @ 09bman håndtaket og det vil svare med en liste over de fem neste hendelser. Eller hvis du er en liten bedrift som en yoga studio, kan kundene teksten håndtere og få deler av klassen tidsplanen som svar. Selskapet charges $ 99 i måneden for å håndtere 25 søkeord. Det kan være ganske nyttig, men du må vite hvilke av de bedrifter du følger bruke dette systemet. Pluss, hvis du har en iPhone, Blackberry eller Android-baserte telefon, kan du bare være fristet til å sjekke websiden stedet.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar