tirsdag 22. september 2009
DEMO: Nubli organiserer innboksen måten en god assistent ville
Email overbelastning virker som det bare verre. Ikke bare er 92 prosent av faktiske søppelpost. Men det er lett å overse viktige ting blant alle de mindre kritiske ting. Nubli håper å organisere innboksen på en måte som en god assistent ville. Den oppretter en virtuell assistent som lærer dine prioriteringer, preferanser og arbeidsflyt vaner. Det er for tiden tilgjengelig for Microsoft Office 2003 og Office 2007. Det kommer snart for iPhone. Nubli, som forhåndsviser sin teknologi på DEMOfall 09 hendelse, gjør ting slik som automatisk prioritere e-post, merking grupper av eposter, og gir deg en enkel å lese kart over de oppgavene du må gjøre. Nubli er basert i Sunnyvale, California, og ble stiftet i mai 2008.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar