mandag 26. oktober 2009
Netpulse griper $ 3,1 millioner Serie A runde etter i gym-skjermer
Annonsørene kjemper for å få noen sekunder av forbrukernes tid. Hva med de 25 minuttene de bruker på en tredemølle på helsestudio? Netpulse har bygget en 15-tommers skjerm som gir live HDTV, on-demand video og musikk, henter nyheter og sosiale medier. Og ja, kan du koble din iPhone til det. Det er en ledetid på gym utstyr, så det blir et par år før Netpulse's skjermer er allment funnet. En gang satt opp, skjønt, vil de være på plass for inntil fem år. Den San Francisco-baserte selskapet har vært i bransjen i 10 år allerede, men den nye finansieringen vil forhåpentligvis la dem utvikle en fjerdedel skjermen for gym. Javelin Venture Partners ledet runden, med deltakelse fra DFJ Frontier. Jed Katz, administrerende direktør i Javelin Venture Partners, sa i en forberedt uttalelse, "Netpulse er treffer media Trifecta. Folket utøver vil få en mye morsommere treningsøkt, treningsstudioene dra nytte av lavere avgang og ved å kunne kjøre lojalitetsprogrammer, og annonsørene får en solid 30 minutters oppmerksomhet fra en svært målrettet, velstående forbrukere. Vi er svært glade for å støtte et selskap som er klar til å redefinere sammenhengen mellom mosjon og underholdning for alltid. "
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar