torsdag 20. august 2009
Er iPhone Mom The New Soccer Mamma?
Ifølge en fersk undersøkelse utført av mobilt annonsenettverk Greystripe, det er en relativt ny mobilannonsering demografiske på gata: iPhone moms. Ligner på "soccer moms" demografiske, iPhone moms kan bli en ny forbrukeren segment som har stort potensial for annonsørene og app utviklere. Greystripe sier at "iPhone moms", som utgjør kvinner (med barn) som eier iPhone, som for tiden utgjør 29.5% av alle iPhone-brukere. Greystripe sier at i det siste, "soccer moms" er ikke en gruppe som annonsører kan nå gjennom mobile applikasjoner fordi de tendens til å være sent adopters. Jeg er ikke så sikker på om denne påstanden, og ser på den raske veksten av "Mamma bloggers" de siste årene. Men som iPhone blir sentralt for moms å styre økonomi, familie budsjetter, gjøremål og ferier, den kommer garantert til å bli en verdifull og bærbar datamaskin og også for mamma demografiske. Det er også en blogg som er popped opp viet iPhone moms. Og moms bruke iPhone ikke bare for seg selv, men for å laste ned kid-vennlig apps for barna å bruke.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar