mandag 15. mars 2010

RMG kjøper Pharmacy TV i dypere flytte inn i butikken annonser

RMG Networks, som setter inn annonser viser omtrent overalt, kunngjorde at de har kjøpt Pharmacy TV for en ukjent pris. Pharmacy TV kjører videoannonser på TVer på apotek, mens kundene venter på deres tur i skranke. Det er en god match for den største bedriften i San Francisco-baserte RMG, som setter annonser til digitale tegn på steder som kafeer, kjøpesentre, fitness clubs, flyselskaper og bensinstasjoner. RMG har vært å bygge et "out of home" markedsføring business å jage ned forbrukere som blir stadig mer motstandsdyktig mot TV-reklame. RMG sier den kan nå 25 millioner seere i måneden via 60000 skjermer over hele landet. Selskapet har nylig sikret seg en avtale om å legge New York Times på sine skjermer. RMG planer om å akselerere distribusjonen av farmasi-TV i butikker hele året. Nettverket er nå utplassert på utvalgte ShopRite dagligvarebutikker. RMG's støttespillere inkluderer National CineMedia, DAG Ventures og Kleiner Perkins. Selskaper: Pharmacy TV, RMG Networks

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar