søndag 14. mars 2010

Digg lanserer nye "lynrask" site, Mashable partnerskap på SXSW

Sosial nyhetsside Digg annonserte en kommende lanseringen av en radikalt forbedret nettsted, new.digg.com, som vil gå offentlig i de neste ukene. Personlige hjemmesider og raskere ytelse er blant områdets store forandringer, som Digg sliter med å konkurrere med Twitter og Facebook for oppmerksomheten spenner over Internett nyheter junkies. Nettstedet, new.digg.com, er for tiden samler e-postadressene til personer som ønsker å bli varslet når nye nettstedet er klart for brukeren testing. Digg CEO Jay Adelson beskrives områdets endringer deltakere på South by Southwest konferansen i Austin, Texas søndag. Adelson sier at nettstedet har vært under utvikling i fem år. Adelson sier den nye Digg ville være i stand til å håndtere millioner av innleveringer per dag, snarere enn de tusener som området opprinnelig hadde vært arkitektur. Foruten vanlige Internett-publikum vekst, Digg, som ble lansert for seks år siden i 2004, må i dag forholde seg til automatiserte innleveringer gjort via Internett APIer. Disse PC-drevne systemer kan enkelt sende tusen webadresser til Digg i den tiden det tar en menneskelig å oppgi bare en. Sosiale medier nyhetsnettsted Mashable samarbeider med Digg å teste det nye nettstedet oppgradert Digg knapper for å levere eller stemme på internett koblinger. En Digg ansatt fortalte Mashable, "Hele Selskapet har vært i overdrive for dette prosjektet. Min favoritt ny funksjon ... it's * flammende * raskt. " Bedrifter: digg, Mashable Personer: Jay Adelson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar