mandag 22. mars 2010

DEMO: Infusionsoft bringer Email Marketing 2,0

Infusionsoft er ett av 65 selskaper valgt av VentureBeat å lansere på DEMO Vår 2010 begivenhet som finner sted denne uken. Disse selskapene betaler en avgift til stede, men dekningen av dem forblir objektive. Epost markedsføring kan være en fin måte for små bedrifter å målrette en bestemt gruppe av potensielle kunder. Ønsker å bringe avanserte e-post markedsføring funksjoner til hovedscenen, Infusionsoft kunngjorde i dag lanseringen av sitt Epost markedsføring 2.0-tjenester med flere avanserte funksjoner. Infusionsoft's Email Markedsføring 2,0 tjenester rettet mot små bedrifter med 2 til 25 ansatte som ønsker å bringe sine e-kampanjene til neste nivå ved hjelp av spesiell programvare. Tjenesten reagerer automatisk og tilpasser seg til tilbakemeldinger fra kunder, bidrar til å optimalisere kampanjer og gjør mulighet for økt salg og kundeservice mer av en realitet. Infusionsoft gir små bedrifter en one-stop shop for e-tjenester, inkludert kundedatabaser og muligheten til å sende flere former for meldinger som postkort eller talemeldinger. En ny authoring verktøy lar brukerne tilpasse e-post basert på en opplastet bilde eller firmalogo, lage HTML e-poster uten å rote med kode. En hel rekke markedsføringsselskaper eksisterer som kan hjelpe deg å optimalisere din e-postkampanjer og holde fanene på en utvikling kundebase, inkludert løpende kontakt og CRMSugar. Den Gilbert, Arizona-baserte selskap, grunnlagt i 2001, har hatt to runder med midler for totalt $ 17 millioner. Tags: DemoBeat, DEMOSpring10, e-markedsføring Selskaper: Constant Contact, CRMSugar, Infusionsoft

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar