mandag 22. mars 2010

DEMO: DigitalScirocco kopler kjøpere og selgere av elektronisk innhold

DigitalScirocco er ett av 65 selskaper valgt av VentureBeat å lansere på DEMO Vår 2010 begivenhet som finner sted denne uken. Disse selskapene betaler en avgift til stede, men dekningen av dem forblir objektive. Å ha en jevn strøm av friske og relavent innhold kan være nøkkelen til en vellykket nettsted. Med det i tankene, og ser DigitalSciroccotoday annonsert lanseringen av en virtuell markedsplass for å koble til selgere og kjøpere av innhold koble til. DigitalScirocco er et sanntids-auksjon basert torvet som automatisk velger innhold fra tusenvis av selgere og plasserer den på kundens nettsider. Produktet passer innhold med enten et nettsted mål, slik som økende trafikk, eller basert på sine besøkende leser vaner - jo mer tid brukt på et område, desto mer skreddersydd innhold kan leveres. Algoritmer gjøre mesteparten av arbeidet, mens kundene har bare å legge til noen linjer av javascript hvor de ønsker innholdet skal vises. DigitalScirocco følger i fotsporene til flere selskaper som vert markedsplasser for innhold, inkludert Mochila, som nylig annonsert et samarbeid med NetSeer, en annonse teknologi for mer nøyaktig målrette innhold basert på web besøkende leser oppførsel. The Seattle, Washington-baserte selskapet søker en første runde av finansiering. Tags: DemoBeat, DEMOSpring10 Selskaper: DigitalScirocco

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar